Bc. Johana Daňková

Master's thesis

Marketingová komunikace Národního divadla Brno

Marketing Communication of National Theatre Brno
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace Národního divadla Brno (dále NDB), popisuje a shrnuje aktivity oddělení vnějších vztahů a zvláště se zaměřuje na propagaci a hledání a návrhů nových možností v oblasti propagace NDB. Pozornost je rovněž věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingového mixu a jejich aplikací ve specifické kulturní oblasti – divadle. A rovněž nastiňuje …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication of National Theatre Brno (NDB). Activities of the External Relations Department are described and evaluated. There is a specific focus on promotion and even search of new possibilities and solutions in the field of promotion and advertising of NDB. The attention is also paid to a general theoretical knowledge of marketing mix and its application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta