Marketingová komunikace Národního divadla Brno – Bc. Johana Daňková
Bc. Johana Daňková
Diplomová práce
Marketingová komunikace Národního divadla Brno
Marketing Communication of National Theatre Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace Národního divadla Brno (dále NDB), popisuje a shrnuje aktivity oddělení vnějších vztahů a zvláště se zaměřuje na propagaci a hledání a návrhů nových možností v oblasti propagace NDB. Pozornost je rovněž věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingového mixu a jejich aplikací ve specifické kulturní oblasti – divadle. A rovněž nastiňuje …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication of National Theatre Brno (NDB). Activities of the External Relations Department are described and evaluated. There is a specific focus on promotion and even search of new possibilities and solutions in the field of promotion and advertising of NDB. The attention is also paid to a general theoretical knowledge of marketing mix and its application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nmf90/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda