Bc. Johana Daňková

Diplomová práce

Marketingová komunikace Národního divadla Brno

Marketing Communication of National Theatre Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace Národního divadla Brno (dále NDB), popisuje a shrnuje aktivity oddělení vnějších vztahů a zvláště se zaměřuje na propagaci a hledání a návrhů nových možností v oblasti propagace NDB. Pozornost je rovněž věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingového mixu a jejich aplikací ve specifické kulturní oblasti – divadle. A rovněž nastiňuje …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication of National Theatre Brno (NDB). Activities of the External Relations Department are described and evaluated. There is a specific focus on promotion and even search of new possibilities and solutions in the field of promotion and advertising of NDB. The attention is also paid to a general theoretical knowledge of marketing mix and its application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta