Corporate social responsibility v době ekonomické krize – Bc. Marek Vodák
Bc. Marek Vodák
Diplomová práce
Corporate social responsibility v době ekonomické krize
Corporate Social Responsibility in the Age of Economic Crisis
Anotace:
Cílem této práce je představit koncept společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility, CSR) na stručném teoretickém základě a prezentovat jeho praktickou aplikaci na příkladu dvou vybraných nadnárodních firem (NIKE, Inc. a Ford Motor Company), jejich shodách a rozdílech. Práce zkoumá, proč se soukromé firmy s hlavním cílem maximalizovat zisk stále více zabývají vlivem jejich …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) based on a brief theoretical basis and present its practical application based on the example of two selected multinational companies (NIKE, Inc. and Ford Motor Company), their similarities and differences. The thesis looks into the question why private companies pursuing the main goal to maximise their profit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dm7hi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2011
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman