Bc. Linda Petříková

Diplomová práce

Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu

Anotace:
V období po ukončení pandemie se mnoho podniků potýká se změnami na trhu a musí se vyrovnat s digitalizací všech podnikatelských aktivit, aby měl šanci na trhu přežít. Cílem této práce tedy je vytvoření návrhu na zavedení marketingových inovací pro malé a střední podniky v odvětví oděvního průmyslu. Pro splnění cíle byla provedena obsahová analýza sekundárních dat. Tímto způsobem byly identifikovány …více
Abstract:
In the post-pandemic era, many businesses are struggling to cope with the changes in the market and have to deal with digitalisation of all their business activities to have a chance of surviving in the market. Thus, the aim of this thesis is to develop a proposal for introducing marketing innovations for SMEs in the fashion industry. To fulfil the aim, content analysis of secondary data has been performed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Oponent: Ing. Dana Lakronová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích