Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu – Bc. Linda Petříková
Bc. Linda Petříková
Diplomová práce
Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu
Anotace:
V období po ukončení pandemie se mnoho podniků potýká se změnami na trhu a musí se vyrovnat s digitalizací všech podnikatelských aktivit, aby měl šanci na trhu přežít. Cílem této práce tedy je vytvoření návrhu na zavedení marketingových inovací pro malé a střední podniky v odvětví oděvního průmyslu. Pro splnění cíle byla provedena obsahová analýza sekundárních dat. Tímto způsobem byly identifikovány …víceAbstract:
In the post-pandemic era, many businesses are struggling to cope with the changes in the market and have to deal with digitalisation of all their business activities to have a chance of surviving in the market. Thus, the aim of this thesis is to develop a proposal for introducing marketing innovations for SMEs in the fashion industry. To fulfil the aim, content analysis of secondary data has been performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/prxyy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Dana Lakronová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková