Bc. Linda Petříková

Master's thesis

Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu

Abstract:
V období po ukončení pandemie se mnoho podniků potýká se změnami na trhu a musí se vyrovnat s digitalizací všech podnikatelských aktivit, aby měl šanci na trhu přežít. Cílem této práce tedy je vytvoření návrhu na zavedení marketingových inovací pro malé a střední podniky v odvětví oděvního průmyslu. Pro splnění cíle byla provedena obsahová analýza sekundárních dat. Tímto způsobem byly identifikovány …more
Abstract:
In the post-pandemic era, many businesses are struggling to cope with the changes in the market and have to deal with digitalisation of all their business activities to have a chance of surviving in the market. Thus, the aim of this thesis is to develop a proposal for introducing marketing innovations for SMEs in the fashion industry. To fulfil the aim, content analysis of secondary data has been performed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2024
  • Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Reader: Ing. Dana Lakronová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích