Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu – Bc. Linda Petříková
Bc. Linda Petříková
Master's thesis
Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu
Abstract:
V období po ukončení pandemie se mnoho podniků potýká se změnami na trhu a musí se vyrovnat s digitalizací všech podnikatelských aktivit, aby měl šanci na trhu přežít. Cílem této práce tedy je vytvoření návrhu na zavedení marketingových inovací pro malé a střední podniky v odvětví oděvního průmyslu. Pro splnění cíle byla provedena obsahová analýza sekundárních dat. Tímto způsobem byly identifikovány …moreAbstract:
In the post-pandemic era, many businesses are struggling to cope with the changes in the market and have to deal with digitalisation of all their business activities to have a chance of surviving in the market. Thus, the aim of this thesis is to develop a proposal for introducing marketing innovations for SMEs in the fashion industry. To fulfil the aim, content analysis of secondary data has been performed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/prxyy/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Reader: Ing. Dana Lakronová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETŘÍKOVÁ, Linda. \textit{Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/38tfik/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková