Obsahová analýza českých módních blogů – Bc. Veronika Holcnerová
Bc. Veronika Holcnerová
Bakalářská práce
Obsahová analýza českých módních blogů
The Content Analysis of Czech Fashion Blogs
Anotace:
Název práce: Obsahová analýza českých módních blogů Práce se zabývá explorativní analýzou české blogosféry módních blogů. Jejím hlavním cílem je popsat základní charakteristiky českých módních blogů s přihlédnutím k dříve provedeným studiím s podobným zaměřením a za použití vhodného teoretického základu. Pro svou analýzu používám metodu kvantitativní obsahové analýzy provedenou na vzorku 147 blogů …víceAbstract:
Name: Content Analysis of Czech Fashion Blogs This paper deals with an exploratory analysis of Czech fashion blogs. The main goal of this paper is to describe basic characteristics of Czech fashion blogs with regard to previously conducted studies with similar focus and with use of suitable theroretical base. I use the method of quantitative content analysis performed on a sample of 147 blogs. I don …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xpsb8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lukas Blinka, PhD.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Kateřina Kirkosová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Content Analysis and Development Design for Digital Magazine
Anna Veselá -
The main reasons for migration of young educated people from Georgia
Mariam Zangurashvili -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková