Bc. Veronika Bartošová

Bachelor's thesis

Analýza životního cyklu produktu

Analysis of product life cycle
Abstract:
Teoretická část se zabývá základní charakteristikou marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. Významem analýzy životního cyklu produktu a jejích jednotlivých etap včetně vyobrazení základní podoby křivky. Poslední část teoretické práce je věnována konkurenci, která je nedílnou součástí trhu a pro společnost je klíčové s ní umět bojovat. V druhé části bakalářské práce se zabývám praktickou analýzou …more
Abstract:
The theoretical part deals with the basic characteristic of the marketing mix and its individual elements. Meaning of life cycle analysis of the product and its various stages, including the representation of the basic form of the curve. End of the theoretical part is devoted to the competition, which is an integral part of the market and society is crucial to be able to fight with it. Second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 10. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní