Loajalita zákazníka k retailingovému řetězci Teta Drogerie. – Andrea Čeledová
Andrea Čeledová
Bakalářská práce
Loajalita zákazníka k retailingovému řetězci Teta Drogerie.
Customer's loyalty to retailing chain TETA drogerie
Anotace:
Práce se zabývá tematikou loajality po teoretické i praktické stránce. V první kapitole se zaměřuji na chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. Ve druhé kapitole rozebírám typologii zákazníka. Ve třetí kapitole je analyzována vlastní problematika loajality. Čtvrtá kapitola je věnována výzkumu trhu. V praktické části je zpracováno a vyhodnoceno vlastní terénní šetření v prodejně TETA drogerie …víceAbstract:
First chapter describes customers' behaviour. Second chapter concerns about customers' typology. Third chapter analyze loyalty itself. Fourth chapter describes market research. The last part is about my own market research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11013
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
Karolína Novotná -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele
Jindřich Smítka -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Typologie zákazníků na trhu kávy
Markéta Ševčíková