Integrace žáků s postižením do základní školy z pohledu asistenta pedagoga – Bc. Marie Popková
Bc. Marie Popková
Diplomová práce
Integrace žáků s postižením do základní školy z pohledu asistenta pedagoga
The integration of children with special needs into primary school from the perspective of teachers assistant
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou integrace dětí s postižením do běžných základních škol. V teoretické části diplomové práce je nejprve charakterizováno vzdělávání žáků s postižením. Je zde popsáno, co se rozumí pod pojmem integrace. Jedna podkapitola se věnuje i asistentovi pedagoga. Dále jsou v teoretické části popsané dva typy tělesného postižení – mozková obrna a spinální svalová atrofie …víceAbstract:
This thesis deals with the integration of children with special needs into mainstream primary school. The theoretical part of the thesis describes the education of students with special needs and it also describes what is meant by the term “Integration”. One section is devoted to a teacher's assistant. Furthermore, in the theoretical part, two types of special needs are described - cerebral palsy and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k9ld0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Tomáš WALOSZEK