Veronika Křivdová

Bachelor's thesis

Moderní marketingové přístupy v interní komunikaci vybrané společnosti

Modern marketing approaches in internal communication of selected company
Abstract:
V dnešním světě mít firmu, plnou spokojených zaměstnanců, tak aby fungovala komunikace jak se shora dolů, tak směrem nahoru je náročná a dlouhodobá práce uvnitř podniku. Teoretická část se zabývá obecně, jak by měla tato komunikace vypadat, jaké je možné používat nástroje, aby komunikace byla efektivní. Na společnosti, která je zde uvedena bylo popsáno, jakým způsobem komunikaci v podniku řeší a jaké …more
Abstract:
In today's world, having a company full of satisfied employees, so that communication from both top to bottom and up works is demanding and long-term work within the company. The theoretical part deals in general with what this communication should look like, what tools can be used to make communication effective. It was described to the company listed here how it solves communication in the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

The College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management