Moderní marketingové přístupy v interní komunikaci vybrané společnosti – Veronika Křivdová
Veronika Křivdová
Bachelor's thesis
Moderní marketingové přístupy v interní komunikaci vybrané společnosti
Modern marketing approaches in internal communication of selected company
Anotácia:
V dnešním světě mít firmu, plnou spokojených zaměstnanců, tak aby fungovala komunikace jak se shora dolů, tak směrem nahoru je náročná a dlouhodobá práce uvnitř podniku. Teoretická část se zabývá obecně, jak by měla tato komunikace vypadat, jaké je možné používat nástroje, aby komunikace byla efektivní. Na společnosti, která je zde uvedena bylo popsáno, jakým způsobem komunikaci v podniku řeší a jaké …viacAbstract:
In today's world, having a company full of satisfied employees, so that communication from both top to bottom and up works is demanding and long-term work within the company. The theoretical part deals in general with what this communication should look like, what tools can be used to make communication effective. It was described to the company listed here how it solves communication in the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qhuyl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Klára Nollová -
Nástroje interní komunikace
Dominika Kalašová