Veronika Křivdová

Bakalářská práce

Moderní marketingové přístupy v interní komunikaci vybrané společnosti

Modern marketing approaches in internal communication of selected company
Anotace:
V dnešním světě mít firmu, plnou spokojených zaměstnanců, tak aby fungovala komunikace jak se shora dolů, tak směrem nahoru je náročná a dlouhodobá práce uvnitř podniku. Teoretická část se zabývá obecně, jak by měla tato komunikace vypadat, jaké je možné používat nástroje, aby komunikace byla efektivní. Na společnosti, která je zde uvedena bylo popsáno, jakým způsobem komunikaci v podniku řeší a jaké …více
Abstract:
In today's world, having a company full of satisfied employees, so that communication from both top to bottom and up works is demanding and long-term work within the company. The theoretical part deals in general with what this communication should look like, what tools can be used to make communication effective. It was described to the company listed here how it solves communication in the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku