Bc. Aneta MATĚJKOVÁ

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt

Communication Campaign Proposal for the Selected Product
Abstract:
Předložená práce se zaměřuje na návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt značky Breyers, konkrétně zmrzlinu s kolagenem a vitamínem C. Teoretická část práce je věnována pojmům, jako je například marketing, marketingový mix, komunikační mix, komunikační kampaň či nový produkt. V praktické části je představena společnost UNILEVER ČR, spol. s r.o. Dále je popsán nový produkt včetně jeho marketingového …more
Abstract:
The presented work is focused on the communication campaign proposal for a product of the Breyers brand, specifically ice cream with collagen and vitamin C. The theoretical part deals with the terms, such as marketing, marketing mix, communication mix, communication campaign or new product. In the practical part, the company UNILEVER ČR, spol. s r.o. is introduced. Then a new product is described, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MATĚJKOVÁ, Aneta. Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/