Bc. Tomáš Čajka

Bachelor's thesis

Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích

The application of marketing strategy - strenghts and weaknesses
Abstract:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení uplatňováním marketingové strategie v podniku, posouzení silných a slabých stránek ve využití této metody pro posílení postavení firmy na trhu a zvýšení její konkurenční schopnosti. Teoretická část práce byla zaměřena na jednotlivé části marketingového mixu. Aplikační část měla za cíl charakterizovat uplatnění marketingové strategie v konkrétním podniku, s využitím …more
Abstract:
The theme this thesis is evaluate the implementation of marketing strategies in the enterprise, assessing strengths and weaknesses in the use of this method to enhance the company's market position and increase her competitiveness. The theoretical part was focused on different parts of the marketing mix. The application part was designed to characterize the application of marketing strategies in a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication