Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích – Bc. Tomáš Čajka
Bc. Tomáš Čajka
Bachelor's thesis
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
The application of marketing strategy - strenghts and weaknesses
Abstract:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení uplatňováním marketingové strategie v podniku, posouzení silných a slabých stránek ve využití této metody pro posílení postavení firmy na trhu a zvýšení její konkurenční schopnosti. Teoretická část práce byla zaměřena na jednotlivé části marketingového mixu. Aplikační část měla za cíl charakterizovat uplatnění marketingové strategie v konkrétním podniku, s využitím …moreAbstract:
The theme this thesis is evaluate the implementation of marketing strategies in the enterprise, assessing strengths and weaknesses in the use of this method to enhance the company's market position and increase her competitiveness. The theoretical part was focused on different parts of the marketing mix. The application part was designed to characterize the application of marketing strategies in a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hbzrh/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková