Segmentace klientů kamenných lékáren – Bc. Markéta Příhodová
Bc. Markéta Příhodová
Diplomová práce
Segmentace klientů kamenných lékáren
Segmentation of Brick & Mortar Pharmacy clients
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací spotřebního trhu. V teoretické části práce je vymezena podstata, proces a metody segmentace trhu, základní členění segmentačních proměnných pro spotřební trhy a základní poznatky faktorové a shlukové analýzy. Praktická část práce je věnována segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání důležitosti kritérií při výběru lékárny k nákupu volně prodejných …víceAbstract:
Diploma thesis deals with issue of market segmentation. In theoretical part is defined the essence, the process and methods of the market segmentation. Next part is based on classification of segment variables for customer market and basic knowledge of factor analysis and cluster analysis. Practical part deals with segmentation of Brick & Mortar Pharmacy clients in terms of perception of importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Příhodová, Markéta. Segmentace klientů kamenných lékáren. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Shluková analýza okresů ČR z pohledu demografických ukazatelů
Barbora Saifrtová -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká -
Analýza úrovně kvality života pomocí shlukové analýzy a porovnání s Human Development Indexem
Barbara Pánková -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Analýza spotřebitelského chování při organizování svatby
Tereza Husová -
Město pro byznys: Vícerozměrná statistická analýza a možné návrhy na zdokonalení projektu
Marek Krajča -
Analýza trhu počítačových her v České republice
Dan Pětvaldský -
Srovnávací analýza vnitřní socioekonomické diferenciace města Pardubic v období mezi censy 2001 a 2011
Lenka VODEHNALOVÁ