Ergoterapie u osob se středně těžkým mentálním postižením – Veronika SAKMAROVÁ
Veronika SAKMAROVÁ
Bakalářská práce
Ergoterapie u osob se středně těžkým mentálním postižením
Occupational therapy for people with medium severe mental disabilities.
Anotace:
Ve své práci se zabývám využitím ergoterapie pro osoby se středně těžkou mentální retardací na základní škole speciální. V teoretické části rozebírám mentální retardaci ? její charakteristiku, etiologii a klasifikaci. Popisuji ergoterapii a její techniky a nastíním vzdělávání žáků s mentálním postižením. V praktické části se zabývám tím, jak jsou prvky ergoterapie zapojeny do vyučování a jejich rozdílem …víceAbstract:
In my thesis I deal with the use of occupational therapy for people with medium severe mental disabilities at special school. In the theoretical part I discuss mental retardation ? characteristics, etiology and classification. I describe occupational therapy and its techniques and outline the education of pupils with mental disabilities. In the practical part I deal with how the elements of occupational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAKMAROVÁ, Veronika. Ergoterapie u osob se středně těžkým mentálním postižením. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ