Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram – Barbora HOLEŠOVÁ
Barbora HOLEŠOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Marketing Communication of Chosen Czech Publishing Houses through Social Media Sites Facebook and Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingových komunikacích čtyř vybraných českých beletristických nakladatelství: Odeon, Jota, Host a Labyrint, na platformách Facebook a Instagram. Cílem práce je provést analýzy marketingových komunikací těchto nakladatelů v rámci výše zmíněných sociálních sítí a následně přistoupit k jejich porovnání. Teoretická část práce sestává ze souhrnu informací o knižním …víceAbstract:
This bachelor thesis is about the marketing communication of four Czech chosen belletristic publishing houses: Odeon, Jota, Host a Labyrint. The aim of the work is to do the analysis of marketing communication of chosen publishers in the frame of the former mentioned social media sites and to continuously make a comparation. The theoretical part of the work consists of basic information about the book …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLEŠOVÁ, Barbora. \textit{Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3byov1/.
Jak správně citovat práci
HOLEŠOVÁ, Barbora. Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o.
Dominika Nekvindová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitele nakladatelství Didaktis
Veronika Chlubná -
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Daniela Michnová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva