Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram – Barbora HOLEŠOVÁ
Barbora HOLEŠOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Marketing Communication of Chosen Czech Publishing Houses through Social Media Sites Facebook and Instagram
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingových komunikacích čtyř vybraných českých beletristických nakladatelství: Odeon, Jota, Host a Labyrint, na platformách Facebook a Instagram. Cílem práce je provést analýzy marketingových komunikací těchto nakladatelů v rámci výše zmíněných sociálních sítí a následně přistoupit k jejich porovnání. Teoretická část práce sestává ze souhrnu informací o knižním …moreAbstract:
This bachelor thesis is about the marketing communication of four Czech chosen belletristic publishing houses: Odeon, Jota, Host a Labyrint. The aim of the work is to do the analysis of marketing communication of chosen publishers in the frame of the former mentioned social media sites and to continuously make a comparation. The theoretical part of the work consists of basic information about the book …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEŠOVÁ, Barbora. \textit{Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/3byov1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLEŠOVÁ, Barbora. Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / English Philology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o.
Dominika Nekvindová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitele nakladatelství Didaktis
Veronika Chlubná -
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Daniela Michnová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights