Využití loutky při edukaci žáků s mentálním postižením na prvním stupni základní školy – Jitka PŘIVŘELOVÁ
Jitka PŘIVŘELOVÁ
Master's thesis
Využití loutky při edukaci žáků s mentálním postižením na prvním stupni základní školy
The use of puppets with primary school pupils with intellectual disability
Anotácia:
Úvod: Loutka je často využívána jako didaktická pomůcka při výuce mladších žáků. Výzkumy a publikace se však spíše, než využitím loutky při výuce zabývají loutkou samotnou a jejím působením v uměleckém prostředí, nebo dramatickou výchovou a dramatizací ve školním prostředí. O tom, jaký má loutka vliv na žáky v edukačním procesu a celkově vliv i na žáky a učitele ve školním prostředí je jen málo výzkumů …viacAbstract:
Introduction: The puppet is often used as a didactic aid in teaching younger pupils. Rather than using the puppet in teaching, researches and publications deal with the puppet itself and its work in the artistic environment. Or with dramatic education and dramatization in the school environment. There is not enough scientific research on topic how the puppet affects pupils in the educational process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘIVŘELOVÁ, Jitka. \textit{Využití loutky při edukaci žáků s mentálním postižením na prvním stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/3c4j5u/.
Jak správně citovat práci
PŘIVŘELOVÁ, Jitka. Využití loutky při edukaci žáků s mentálním postižením na prvním stupni základní školy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva