Formulování marketingové strategie podniku na příkladě společnosti Uralenergoserviskomplekt (Rusko) – Ing. Mgr. Anna Rogozhina
Ing. Mgr. Anna Rogozhina
Diplomová práce
Formulování marketingové strategie podniku na příkladě společnosti Uralenergoserviskomplekt (Rusko)
Creating a marketing strategy of a company on the example of Uralenergoserviskomplekt(Russia)
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení efektivní marketingové strategie pro posílení konkurenčního postavení společnosti Uralenergoserviskomplekt, působící na ruském trhu s potrubními armaturámi. První, teoreticko-metodologická část prace obsahuje širší pohled na postupy marketingového plánování, provedení marketingové situační analýzy a zpracování marketingových strategií, uvádí také přehled metod …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create an efficient marketing strategy for competitive position strengthening of Uralenergoserviskomplekt, a company producing and selling valves in the Russian industrial market. The first, theoretical part of the thesis gives an overview of marketing planning procedures, methods of marketing situational analysis and creating marketing strategies. It also deals …víceKlíčová slova
Strategické plánování marketingová strategie marketingová situační analýza marketingové prostředí analýza STEP/PEST analýza SWOT analýza GAP Ansoffova matice matice BCG matice GE klíčové faktory úspěchu strategická podnikatelská jednotka strategic planning marketing strategy marketing situational analysis marketing environment STEP/PEST analysis SWOT analysis GAP analysis Ansoff matrix BCG matrix GE matrix key success factors strategic business unit.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fh5lp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový plán vybrané strategické podnikatelské jednotky
Martin ŠRÁMEK -
Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.
Eliška Kolářová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová