Fiktivní postavy jako téma konceptuálně výtvarného projektu ve výuce na 1. stupni ZŠ – Bc. Daniela Křížová
Bc. Daniela Křížová
Diplomová práce
Fiktivní postavy jako téma konceptuálně výtvarného projektu ve výuce na 1. stupni ZŠ
Fictitious characters as the topic of a conceptual art project in teaching at lower primary school
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem „Fiktivní postavy jako téma konceptuálně výtvarného projektu ve výuce na 1. stupni ZŠ“ je pomocí kazuistického výzkumu dokázat, že zařazení fiktivních postav je vhodné k rozvíjení dětské představivosti a fantazie. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá projektovou výchovou, přesahy moderního umění do výtvarné výchovy …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis „Fictitious characters as the topic of a conceptual art project in teaching at lower primary school“ is to prove, by helping of the case history, that integration of fictitious characters is suited for developing of children's imagination and fantasy. The diploma thesis is divided into the theoretical part and practical part. The theoretical part deals with project education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ccxpv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English through Fantasy Literature in Cross-Curricular Project
Veronika Studená -
Fantazie a hra v díle Petra Nikla
Zuzana Vráblová -
Fantazie a hra v díle Petra Nikla
Zuzana Vráblová -
Petr Nikl: aktivní knížka o mnohostranném umělci
Lucie Valuchová -
Role hudby a zvuku v multimediálním díle Petra Nikla
Veronika Špundová