Věrnostní program pro sociální sítě Lajkomat v porovnání s dalšími nástroji internetové reklamy. – Bc. Kateřina Veselá
Bc. Kateřina Veselá
Master's thesis
Věrnostní program pro sociální sítě Lajkomat v porovnání s dalšími nástroji internetové reklamy.
Loyalty program for social networks Lajkomat compared with other tools of Internet advertising.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá “startupovým” projektem s názvem Lajkomat jakožto unikátním nástrojem internetové reklamy. Lajkomat funguje jako věrnostní program pro nejvyužívanější sociální sítě - Facebook, Instagram a YouTube. Práce je rozdělena na dvě základní části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá především vysvětlením marketingu a marketingových technik, dále popsáním nejvyužívanějších …moreAbstract:
Thesis deals with „start-up“ project Likemat, which is unique tool for internet promotion. Likemat works like a loyalty program for most used social networks - Facebook, Instagram a YouTube. Thesis is separated to two parts – theoretical and practical. Theoretical part is overall about explanation of marketing and marketing technology, description of the most used tools, which are used by companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Elizbar Rodonaia, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÁ, Kateřina. \textit{Věrnostní program pro sociální sítě Lajkomat v porovnání s dalšími nástroji internetové reklamy.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/3cupb5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights