Teaching and Using IPA in Lower Secondary English Classes – Bc. Lucie Škopová
Bc. Lucie Škopová
Diplomová práce
Teaching and Using IPA in Lower Secondary English Classes
Teaching and Using IPA in Lower Secondary English Classes
Anotace:
Cílem této závěrečné práce je potvrdit přínosy výuky a využití Mezinárodní fonetické abecedy (IPA) v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ, zejména pokud jde o výslovnost žáků. Nejprve jsou uvedena teoretická východiska popisující anglický přepis výslovnosti a Mezinárodní fonetickou abecedu a její vývoj. Dále je zahrnuta teorie výuky výslovnosti a popis různých aktivit, stejně jako analýza učebnic …víceAbstract:
The aim of this thesis is to confirm benefits of teaching and using IPA in lower secondary English classes, mainly in relation to pronunciation skills of learners of English language. First, theoretical background is presented describing English transcription and International Phonetic Alphabet (IPA) and its development. Next, the theory of pronunciation teaching where various activities are introduced …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gnz5q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Smysl výuky anglické výslovnosti za pomoci fonetické abecedy v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Tomáš HOLUBIČKA -
Alternativní metoda sugestopedie jako inspirace pro hodiny anglického jazyka v jazykové škole
Marika Kovácsová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ -
Použití cílového a/nebo mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka na základních školách
Kateřina HLADKÁ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Využití hodiny typu PPP a TTT ve vyučování gramatiky anglického jazyka na úrovni B1.
Michal Provazník -
Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině
Michaela Augustová