Bc. Andrea Nováková
Master's thesis
Řízení kvality služeb
Service Quality
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkou hodnocení kvality služeb ve vybraném subjektu, kterým je cestovní kancelář Čedok, a.s.V první části práce jsou vymezena teoretická východiska a charakterizovány pojmy související s problematikou kvality služeb. Pro získání informací týkající se literární rešerše, bylo využito odborné literatury a dalších volně dostupných zdrojů elektronického i tištěného charakteru …moreAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the quality of service in a selected subject, which is travel agency Čedok, Inc. In the first part of the thesis the theoretical starting-points and characterized terms related to the issue of service quality are defined. To obtain information regarding the literature search was used literature and other resources freely available in electronic and printed character …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights