Miroslava JANOTOVÁ

Bakalářská práce

Komparace marketingové komunikace vybraných organizací na sociálních sítích

Comparison of marketing communication on social media in selected organizations
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných kaváren v České republice na sociální síti Facebook. Teoretická část se zabývá problematikou marketingové komunikace na sociálních sítích. V empirické části práce je provedena analýza a komparace komunikace vybraných kaváren na sociální síti Facebook. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané kavárny. Výzkum se dále zabývá …více
Abstract:
The presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected cafés in the Czech republic on social network Facebook. The theoretical part deals with marketing communication on social networks. There are analysis and comparation of marketing communication of selected cafés on social networks Facebook in the empirical part of the thesis. In practical part are firstly the selected cafés …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANOTOVÁ, Miroslava. Komparace marketingové komunikace vybraných organizací na sociálních sítích. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/