Mgr. Petr NOSEK

Master's thesis

Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty

Studijní Informační Systém - marketingový nástroj komunikace se studenty

Student Information System
Abstract:
Práce ve své úvodní části definuje základní pojmy kolem obecných systémů, informací a informačních systémů s důrazem na studijní IS. IS jsou dále popisovány z pohledu jejich funkcí, rolí, které hrají a též z hlediska pojetí strategického řízení, návrhu a tvorby. V další části se práce zabývá managementem dodávek a s tím související interpretace požadavků především za účelem garance kvality. Poslední …more
Abstract:
This work starts with definitions of generic systems, information and information systems with emphasis to Student Agenda Information Systems. IS are further described from point of view of their functionality, roles and also from point of strategic planning and design. Next part of this work is focused on deliveries management and requirements management for improving quality assurance. The last part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier: 4960

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOSEK, Petr. Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.