Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty – Mgr. Petr NOSEK
Mgr. Petr NOSEK
Master's thesis
Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty
Studijní Informační Systém - marketingový nástroj komunikace se studenty
Student Information System
Abstract:
Práce ve své úvodní části definuje základní pojmy kolem obecných systémů, informací a informačních systémů s důrazem na studijní IS. IS jsou dále popisovány z pohledu jejich funkcí, rolí, které hrají a též z hlediska pojetí strategického řízení, návrhu a tvorby. V další části se práce zabývá managementem dodávek a s tím související interpretace požadavků především za účelem garance kvality. Poslední …moreAbstract:
This work starts with definitions of generic systems, information and information systems with emphasis to Student Agenda Information Systems. IS are further described from point of view of their functionality, roles and also from point of strategic planning and design. Next part of this work is focused on deliveries management and requirements management for improving quality assurance. The last part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4960
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOSEK, Petr. \textit{Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/3dbaiq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOSEK, Petr. Studijní Informační Systém-marketingový nástroj komunikace se studenty. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující rozhodování o investicích do IS/ICT
Lenka Dobešová -
Otevření e-learningu v IS MU veřejnosti
Martina Durkošová -
Štíhlá administrativa v konkrétním podniku
Evelyn Bendová -
Implementace metody 5S v administrativní části ve vybrané společnosti.
Sabrina Hamplová -
Marketing a management taneční školy - skupiny
Kateřina Valentová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Projekt získávání zahraničních studentů pro studium na FaME prostřednictvím mezinárodních sportovních aktivit
Michal RUDECKÝ