Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh – Lucie Hubená
Lucie Hubená
Bachelor's thesis
Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh
Evaluation of selected foreign market entry option
Abstract:
Hubená, L. Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Předmětem bakalářské práce je zhodnotit možnost vstupu podniku Novibra Boskovice s. r. o. na íránský trh. Práce představí firmu, její vnitřní prostředí a finanční situaci, následně bude popsána oborová analýza a analýza íránského trhu. Z těchto poznatků je vytvořena SWOT …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to evaluate the possibility of entry of the company Novibra Boskovice s. r. o. into the Iranian market. The thesis characterizes the company, its internal environment and financial situation, the sectoral analysis and the analysis of the Iranian market is described as well. The SWOT matrix is formulated from these findings, moreover the SWOT matrix will evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Toulová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUBENÁ, Lucie. \textit{Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/3dbxsx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights