Video ako marketingový nástroj na podporu predaja v prostredí e-komercie – Bc. Michal Jurečko
Bc. Michal Jurečko
Master's thesis
Video ako marketingový nástroj na podporu predaja v prostredí e-komercie
Video as a Marketing Tool in E-commerce Sales Promo
Abstract:
In this work, the author will focus on digital transformation in the field of digital marketing. It will focus on the marketing environment, marketing mix and also building relationships with customers.Abstract:
V práci sa autor bude venovať digitálnej transformácií v oblasti digitálneho marketingu. Zameria sa na marketingové prostredie, marketingový mix a tiež budovanie vzťahov so zákazníkom.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g6mrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital marketing in a selected company
Yerasyl Zhenis -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová