Video ako marketingový nástroj na podporu predaja v prostredí e-komercie – Bc. Michal Jurečko
Bc. Michal Jurečko
Diplomová práce
Video ako marketingový nástroj na podporu predaja v prostredí e-komercie
Video as a Marketing Tool in E-commerce Sales Promo
Abstract:
In this work, the author will focus on digital transformation in the field of digital marketing. It will focus on the marketing environment, marketing mix and also building relationships with customers.Abstract:
V práci sa autor bude venovať digitálnej transformácií v oblasti digitálneho marketingu. Zameria sa na marketingové prostredie, marketingový mix a tiež budovanie vzťahov so zákazníkom.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g6mrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků