Bc. David Válek

Master's thesis

CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu

CRM and the Role of Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a úlohu analýzy dat v moderním marketingovém přístupu ve společnosti. První část práce je teoretická. Tato literárně-rešeršní část obsahuje srovnání metod a principů CRM vhodných pro dané téma. Druhá část práce, která je praktická, se zaměřuje na případovou studii v podniku, kritéria zadání SW řešení CRM systému tržním dodavatelům. Práce se …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on customer relationship management and the role of data analysis in a modern marketing approach in the company. The first part of the thesis is theoretical. The literature-research part contains a comparison of CRM methods and principles suitable for the given topic. The second part of the work, that is practical, focuses on the case study in the company, the criteria …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2022
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní