Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo – Bc. Jiřina Navrátilová
Bc. Jiřina Navrátilová
Diplomová práce
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Intercultural Marketing and Communication: Czechia and Germany
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na českém a německém trhu, rozdílnými postupy při využití marketingových nástrojů společností, zabývajících se prodejem nábytku a interiérového zařízení, a odlišným pohledem na její vnímání koncovým spotřebitelem. Pro lepší pochopení vzájemných vztahů České republiky a Spolkové republiky Německo práce rozebírá všeobecné základy komunikace, kultury …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communications to Czech and German markets, different procedures for the use of marketing tools companies engaged in the sale of furniture and interior decoration, and a different view on the perception of the end consumer. For a better understanding of the interrelationships Czech Republic and Germany thesis analyzes the general basics of communication, culture and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tw7av/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
Kristýna Brožová -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová