Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo – Bc. Jiřina Navrátilová
Bc. Jiřina Navrátilová
Master's thesis
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Intercultural Marketing and Communication: Czechia and Germany
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na českém a německém trhu, rozdílnými postupy při využití marketingových nástrojů společností, zabývajících se prodejem nábytku a interiérového zařízení, a odlišným pohledem na její vnímání koncovým spotřebitelem. Pro lepší pochopení vzájemných vztahů České republiky a Spolkové republiky Německo práce rozebírá všeobecné základy komunikace, kultury …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communications to Czech and German markets, different procedures for the use of marketing tools companies engaged in the sale of furniture and interior decoration, and a different view on the perception of the end consumer. For a better understanding of the interrelationships Czech Republic and Germany thesis analyzes the general basics of communication, culture and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tw7av/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Ekaterina Khodkevich -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
Kristýna Brožová -
Interkulturní komunikace v nadnárodních společnostech
Andrea Kypěnová