AAK v edukaci dětí s mentálním postižením a PAS předškolního a mladšího školního věku – Nikola TYLOVÁ
Nikola TYLOVÁ
Bakalářská práce
AAK v edukaci dětí s mentálním postižením a PAS předškolního a mladšího školního věku
AAK in education children with mental disability and autism spectrum disorders preschool and younger school age
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na edukaci dětí předškolního a mladšího školního věku s mentálním postižením a poruchou autistického spektra pomocí metod alternativní a augmentativní komunikace. Cílem je zjistit jaké, metody jsou nejvíce používány v edukaci u těchto dětí.Abstract:
The Bachelor´s thesis is focused at education children of pre school and younger school age with intellectual disability and autism spectrum disorder using alternative and augmentative communication methods. The aim is to find out what, methods are most used in education in these children.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TYLOVÁ, Nikola. \textit{AAK v edukaci dětí s mentálním postižením a PAS předškolního a mladšího školního věku}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3dyoz9/.
Jak správně citovat práci
TYLOVÁ, Nikola. AAK v edukaci dětí s mentálním postižením a PAS předškolního a mladšího školního věku. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
4. 4. 2024