Vliv geotechnických poměrů na projekt a technologii výstavby, Metro - trasa A, stavba V.A – David Zeman
David Zeman
Bakalářská práce
Vliv geotechnických poměrů na projekt a technologii výstavby, Metro - trasa A, stavba V.A
Influence of Geotechnical Conditions to Project and Construction Technology, Metro - lina A, the Construction of V.A
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá technickým řešením stavby V.A prodloužení metra trasy „A“ ze stanice Dejvická do stanice Motol. V úvodu je prezentována stručná charakteristika stavby s jednotlivými dílčími úseky a objekty. Práce pokračuje zjednodušeným popisem geologických a hydrogeologických poměrů v trase. Dále je posuzováno směrové a sklonové vedení budoucího metra. Dále se text věnuje použitým technologiím …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the technical solutions of construction V.A., the extension of the subway line „A“ from station Dejvická to station Motol. In the introduction to the work is presented brief characteristics of buildings with individual pie segments and objects. Work continues on a simplified description of the geological and hydro-geological conditions in the route. It is considered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Jindřich Šancer
- Oponent: Karel Herrmann
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMAN, David. \textit{Vliv geotechnických poměrů na projekt a technologii výstavby, Metro - trasa A, stavba V.A}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/3e65sp/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hornictví / Hornické inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Geotechnický monitoring stavebních jam
Michal Bernard -
Geotechnický monitoring na tunelu Čebrať
Péter Mezőszállási -
Geotechnický monitoring násypů v rámci silnice I/37 Chrudim obchvat
Filip Samko -
Geotechnický monitoring pri výstavbe diaľničného obchvatu Lubenca
Anton Ťažký -
Geotechnický monitoring vybraných přehradních těles
Lukáš Placzek -
Využití výsledků geotechnického monitoringu svahů na povrchových dolech
Vít Sládek -
Geotechnická problematika výsypky Slatinice a návrh doplňujícího monitoringu pro zajištění stability budoucích konečných svahů lomu Vršany
Lukáš Podhrázský -
Návrh metod detekce varovných stavů pro geotechnické monitorovací systémy na bázi Internetu věcí
Jan Velička