Analýza nákupního chování spotřebitele na trhu kontaktních čoček – Tereza Doksanská
Tereza Doksanská
Diplomová práce
Analýza nákupního chování spotřebitele na trhu kontaktních čoček
Analysis of purchase behavior of consumers at the contact lenses market
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování spotřebitelů na trhu kontaktních čoček. Práci tvoří dvě hlavní části a to část teoretická a praktická. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, zejména pak jeho vývoji a fázím kupního rozhodovacího procesu. Dále se taktéž zaměřuje na marketingový výzkum a jeho jednotlivé fáze. Praktická část …víceAbstract:
This thesis is focused on the purchase behaviour of the consumers at the contact lenses market. The work consists of two main parts: a theoretical and practical. The first part deals with general theoretical knowledge of the purchasig behaviour of consumers, especially with it's evolution and phases of the purchase decision process. Furthermore it also focuses on marketing research and it&apos …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36889
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Martina Čížková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36889
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař