STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC – Lukáš Heřmánek
Lukáš Heřmánek
Diplomová práce
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Strategická analýza cestovní kanceláře působící na českém trhu se zahraničním vzděláním
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na odvětví cestovního ruchu v oblasti vzdělání s pohedu malé cestovní kanceláře působící na českém trhu, která nabízí středoškolské pobyty ve Velké Británii. V první části se práce zaměřuje na globální trh se zahraničním vzděláním a postupně přechází na evropské a české měřítko. Následně je spracovaná analýza Britského trhu se vzděláním, která pracuje s relevantními měřítky …víceAbstract:
The following master thesis works with literature from education tourism, outlines the global overview of the industry from the perspective of a small travel agency operating on the Czech market offering study abroad packages in Great Britain. In the second part analysis of the Czech market is performed with insights on the relevant metrics influencing education tourism market in the country including …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Strategic analysis - Kofola ČeskoSlovensko a.s. on Czech Market
Grigory Abionyan -
Labour market analysis of the Czech Republic and chosen European countries
Tomáš Pírko -
Corruption in the Czech Republic. A situation analysis from the point of view of German companies in the Czech market
Anna-Lena Lochman -
Market analysis on vehicle use and transportation preferences in Czech republic and Slovakia
Denis Durec -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík -
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
Seowon Yu -
Strategická analýza vstupu na zahraniční trhy s produktem dopravníkového systému
Jana Linková