Seowon Yu

Bakalářská práce

Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand

Analýza niche marketingu na českém trhu péče o pleť s aplikací na rozvíjející se značku podnikatele
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout návod podnikatelům v oblasti péče o pleť a implementovat niche maketing v České republice za účelem zvýšení efektivity a zisku pomoci niche maketingu. V teoretické části je provedena analýza niche maketingu v Česku. Diplomová práce vysvětluje proč podnikatelé v oblasti péče o pleť potřebují ke své činnosti niche marketing. Dále diplomová práce analyzuje …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to provide a guideline to skincare brands in implementing niche marketing in the Czech Republic in order to increase their profits efficiently from niche marketing. In the theoretical part, an analysis of niche marketing and the Czech skincare market is conducted. The thesis is explaining why skincare brands in the Czech skincare market need niche marketing. In addition …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Adriana Escobar Rios

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82828