Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova) – Mgr. Veronika Vyoralová
Mgr. Veronika Vyoralová
Master's thesis
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Verification of the selected expected outcome Framework Educational Programme in practice (Communication and Composition)
Anotácia:
V diplomové práci si klademe za cíl ověřit jeden z očekávaných výstupů RVP ZV pro Komunikační a slohovou výchovu pro 1. stupeň ZŠ, konkrétně: ČJL-5-1-01: Žák čte s porozuměním přiměřeně náročné texty potichu i nahlas. Východiskem pro teoretickou část je základní kurikulární dokument pro základní vzdělávání (RVP ZV) a Standardy pro základní vzdělávání, platné od 1. 9. 2013. Pozornost je dále věnována …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to verify one of the expected outcomes in Communication and Composition in Stage 1 that is defined in Framework Education Programme for Elementary Education (FEP EE), namely: ČJL-5-1-01: The pupil reads texts of adequate difficulty with comprehension, and that both silently and aloud. The basis for the theoretical part is the fundamental curricular document for primary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ewisk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedúci: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Borovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Implementace ECM (Enterprise content managment)/ DMS ( Document management system) systému
Jaroslav Tajbl -
Klima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření
Lucie NÁDENÍČKOVÁ -
Evaluace minimální úrovně obtížnosti ilustrativních úloh ve Výchově ke zdraví
Pavla BOUŠKOVÁ -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová -
Případová studie žáků 5. ročníku ZŠ - mezi škádlením a šikanou
Natália Čiháková -
Úroveň čtenářské gramotnosti žáků 5. ročníku ZŠ
Dominika Zbořilová -
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská