Hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních úloh ve vazbě na standardy pro základní vzdělávání – Kateřina VILDOMCOVÁ
Kateřina VILDOMCOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních úloh ve vazbě na standardy pro základní vzdělávání
Assessment of knowledge and cognitive process dimensions of biology learning tasks linked to educational standards for lower secondary schools
Anotácia:
Cílem předkládané práce bylo zhodnotit kognitivní náročnost učebních úloh zpracovaných v rámci standardů pro základní vzdělávání pro obor přírodopis. V teoretické části byla formou rešerše literárních zdrojů zpracována problematika možností hodnocení kognitivní náročnosti učebních úloh a přehled vybraných výsledků empirických prací, zaměřených na hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních …viacAbstract:
The objective of the submitted thesis is to evaluate the cognitive difficulty of learning tasks created within the framework of the standards for elementary education for the subject of natural biology. The theoretical part took the form of research through literary sources of the problematic of how the cognitive difficulty of learning tasks can be evaluated as well as an overview of selected results …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Martin Jáč, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VILDOMCOVÁ, Kateřina. \textit{Hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních úloh ve vazbě na standardy pro základní vzdělávání}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/3et0f6/.
Jak správně citovat práci
VILDOMCOVÁ, Kateřina. Hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních úloh ve vazbě na standardy pro základní vzdělávání. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Natural history and environmental education: teaching focus / PREVma-VZmi
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kognitivních schopností na rozvoj přírodovědné gramotnosti u žáků prvního stupně základní školy
Jan TIRPÁK -
Vliv kognitivních schopností na rozvoj přírodovědné gramotnosti u žáků prvního stupně základní školy
Jan TIRPÁK -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Role kreativity v sociálním životě: Kritické zhodnocení revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Michaela Dufková -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
6. 12. 2023