Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství – Bc. Zuzana Bedřichová
Bc. Zuzana Bedřichová
Diplomová práce
Komunikační nástroje v oblasti odpadového hospodářství
Communication Tools in the Field of Recycling
Anotace:
Diplomová práce se věnuje komunikačním nástrojům v oblasti odpadového hospodářství. Práce představuje portfolio komunikačních nástrojů založené na studiu světové literatury. Souhrn zahraniční praxe bude sloužit jako zdroj inspirace obcím. Praktická část představuje návrh komunikační kampaně v oblasti třídění odpadů ve Znojmě. Návrh vznikl ve spolupráci s městem a je orientován na odstranění slabých …víceAbstract:
The diploma thesis deals with communication tools in the field of waste management. The thesis presents a portfolio of communication tools based on the study of world literature. The summary of foreign practice will serve as a source of inspiration for municipalities. The practical part is a communication campaign proposal in the field of waste sorting in Znojmo. The draft was created in cooperation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jn25r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 2. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Jana Soukopová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Veřejná ekonomika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační kampaně na podporu třídění odpadu v konkrétní oblasti
Romana Věntusová -
Motivační nástroje pro třídění komunálního odpadu - případová studie obce Rašovice
Pavel Novák -
Instagram jako komunikační nástroj podpory třídění potravinového odpadu
Zuzana Hančíková -
Spokojenost domácností se službami poskytovanými v rámci odpadového hospodářství
Hoang Anh Pham -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Třídění a recyklace odpadu skla na recyklační lince společnosti SPL Recycling a.s.
Růžena Kubíková