Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž – Bc. Tereza Huťková
Bc. Tereza Huťková
Master's thesis
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž
Evaluation of Communication Tools and Proposal of Communication Strategy of the Kroměříž City
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení komunikačních nástrojů a navržení komunikační strategie města Kroměříž. Teoretická část této diplomové práce se orientuje především na detailní popis teoretických východisek, která se vztahují k oblasti komunikace a komunikačních strategií měst a obcí. Cílem praktické části je podat přehled o existujících strategických dokumentech města Kroměříž a analyzovat …moreAbstract:
The Diploma thesis is focused on evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the Kroměříž city. The theoretical part of this diploma thesis focuses mainly on a detailed description of the theoretical basis, which relate to the field of communication and communication strategies of cities and municipalities. The aim of the practical part is to provide an overview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Smékalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUŤKOVÁ, Tereza. \textit{Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/3exglb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Huťková, Tereza. Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Management of Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková