Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž – Bc. Tereza Huťková
Bc. Tereza Huťková
Diplomová práce
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž
Evaluation of Communication Tools and Proposal of Communication Strategy of the Kroměříž City
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení komunikačních nástrojů a navržení komunikační strategie města Kroměříž. Teoretická část této diplomové práce se orientuje především na detailní popis teoretických východisek, která se vztahují k oblasti komunikace a komunikačních strategií měst a obcí. Cílem praktické části je podat přehled o existujících strategických dokumentech města Kroměříž a analyzovat …víceAbstract:
The Diploma thesis is focused on evaluation of communication tools and the proposal of communication strategy of the Kroměříž city. The theoretical part of this diploma thesis focuses mainly on a detailed description of the theoretical basis, which relate to the field of communication and communication strategies of cities and municipalities. The aim of the practical part is to provide an overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUŤKOVÁ, Tereza. \textit{Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3exglb/.
Jak správně citovat práci
Huťková, Tereza. Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Management veřejné správy a regionálního rozvoje
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková