Zdeňka Kopecká

Bachelor's thesis

Marketingové řízení neziskové organizace umělecké agentury AMBROZIA

Marketing management of the non-profit artistic agency AMBROZIA
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingu pro neziskový sektor. Zaměřuje se na to, jak využít možnosti reklam a zefektivnit povědomí o společnosti, a to s ohledem na finanční možnosti neziskové organizace. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány do strategického plánu konkrétní neziskové organizace po podrobné analýze současného postavení na trhu. Celkovým výsledkem jsou doporučení, jak dále rozvíjet …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of marketing for the non-profit sector. It focuses on how to take advantage of advertising and raise awareness about the agency considering the financial capabilities of the agency itself. Theoretical data are further applied to the strategic plan of a specific non-profit organization after analyzing its current market position. The final result represents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Zdeněk Sedláček, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.