Produkty cestovního ruchu v oblasti zážitkové turistiky – Dana Pelejová
Dana Pelejová
Diplomová práce
Produkty cestovního ruchu v oblasti zážitkové turistiky
Tourism Product in the Sphere of Adventure Tourism
Anotace:
Cestovní ruch (CR) se stává stále významnější součástí národního hospodářství. Ve vyspělých ekonomikách je většina obyvatel zaměstnaná v sektoru služeb, kam patří i náplň cestovního ruchu. V současné době zažívá cestovní ruch v rámci České republiky vrchol svého rozvoje. Buduje se nová moderní infrastruktura, která propojuje jednotlivé přírodní i kulturní skvosty. Osobně soudím, že velký vliv na tomto …víceAbstract:
Tourism is becoming an ever more important part of the national economy. In advanced economies, the majority of inhabitants are employed in the services sector, which includes tourism. Currently tourism is at the peak of its development in the Czech Republic. A new, modern infrastructure is being built to connect up the natural and cultural treasures. My personal judgement is that it is primarily the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25957
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Eva Jaderná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25957
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Využití influencer marketingu v ČR
Klára Recmanová -
Role emailingu v rámci online marketingu v ČR
David Kostka -
Personální marketing v CR v postcovidové době
Kateřina Semrádová -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Právní úprava online marketingu v souvislosti s fenoménem „influencerů“ v ČR a ve světě
Dominika Pokludová -
Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR
Kateřina Košátková