Terénní výuka přírodopisu z pohledu učitelů na 2. stupni ZŠ – Bc. Terezie Rosová
Bc. Terezie Rosová
Master's thesis
Terénní výuka přírodopisu z pohledu učitelů na 2. stupni ZŠ
Outdoor education from the perspective of science teachers for lower secondary education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá terénní výukou v kontextu přírodopisu na druhém stupni základní školy. V teoretické části je definována a popsána terénní výuka jako strategie výuky, ale také terénní výuka v jejích jednotlivých podobách, její přínosy či bariéry, které její realizace přináší, ale také vztah této výukové strategie k platným školským dokumentům v podobě Rámcového vzdělávacího programu pro základní …moreAbstract:
The master thesis is focused on outdoor education in the context of biology at the lower secondary school. The theoretical part defines and describes outdoor education as a teaching strategy, as well as outdoor education in its various forms, its benefits or barriers that its implementation brings. The thesis also explains the relationship of this teaching strategy to valid school documents in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pp1zm/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Iva Frýzová
- Reader: Mgr. Robert Vlk, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry / Lower Secondary School Teacher Training in Natural Science
Theses on a related topic
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová