Využití artefiletiky na základní škole zřízené podle § 16 odstavec 9 školského zákona – Klára Venclová
Klára Venclová
Bakalářská práce
Využití artefiletiky na základní škole zřízené podle § 16 odstavec 9 školského zákona
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu Využití artefiletiky na základní škole zřízené podle § 16 odstavec 9 školského zákona. Práce se zaměřuje na představení artefiletiky a také na aplikování prvků této metody na hodině výtvarné výchovy ve čtvrté třídě na zmíněné škole. Práce bude v teoretické části rozebírat základní terminologii, která bude provázet bakalářkou práci jako je například artefiletika …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of the use of artephilics at a primary school established according to § 16 paragraph 9 of the Education Act. The thesis focuses on the introduction of artephilics and the application of elements of this method in the art lesson in the fourth grade at the mentioned school. In the theoretical part, the thesis will analysis the basic terminology that will accompany …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zdenka Šándorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Venclová, Klára. Využití artefiletiky na základní škole zřízené podle § 16 odstavec 9 školského zákona. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování žáků na základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ v MŠ a ZŠ Tábor
Michaela Kačerová -
Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické
Nela TEUFERTOVÁ -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole
Alena RÁKOSOVÁ -
Možnosti využití canisterapie ve školách zřízených podle §16 odstavce 9 Školského zákona v Jihočeském kraji
Michaela HEJNOVÁ -
Problémové chování žáků na základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ v MŠ a ZŠ Tábor
Michaela Kačerová -
Rozvoj komunikace u dětí s diagnózou vývojová dysfázie v rámci mateřských škol zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona
Hana Němcová