Ekaterina Peshina

Master's thesis

Smyslový a emoční marketing

Sensory and emotional marketing
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké nástroje smyslového a emočního marketingu mají vliv na zákazníky, a prozkoumat, jakým způsobem ovlivňují jejich chování v nákupním prostředí. Práce je rozdělena do třech částí: teoretické, metodologické a praktické. V rámci diplomové práce byla důkladně prostudována teorie, v praktické části jsou provedena dotazníková setření, jejichž respondenty byli zákazníci …more
Abstract:
The aim of this Master`s Thesis is to find out which sensory and emotional marketing tools influence consumers and to investigate how they influence their shopping behaviour. The thesis is divided into three parts: theoretical, methodological and practical. The theoretical part of the thesis has been thoroughly studied, the practical part includes questionnaire surveys of Lidl supermarket customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2022
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87970